Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
/Po-Pi 9-17 hod/
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Nakúpte ešte za 100,00 € a máte dopravu ZADARMO
Odber noviniek

Zaregistrujte sa  pre odber noviniek z našeho webu a budete dostávat pravidelné informácie do e-mailu o novinkách a výhodných ponukách

 
Platba online

 
  1. Úvod
  2. Časté otázky
Časté otázky

Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

 V prípade spotrebiteľa máme na vybavenie reklamácie lehotu 30 dní. Táto lehota beží v prípade, že máme od Vás všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.

V prípade reklamácie kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom (na predajnom doklade je uvedené IČO), sme povinní reklamáciu vybaviť v primeranej lehote, prípadne podľa vzájomnej dohody

Aké dokumenty potrebujem na vybavenie reklamácie?

Stačí vám doklad o kúpe výrobku.

Ak budete tovar posielať poštou, popíšte nám čo najpresnejšie chybu výrobku, ktorú u nás uplatňujete. Pre ľahké vyplnenie môžete použiť Reklamačný list.

Musím výrobok priniesť v originálnom obale?

Nemusíte, obal nie je súčasťou reklamačného konania. Ak však originálny obal máte k dispozícii, pomôže vám ochrániť výrobok pri preprave.

Pokiaľ výrobok posielate poštou, vždy ho, prosím, starostlivo zabaľte, aby sa výrobok nepoškodil pri preprave.

Ako mi bude opravený tovar doručený?

Miesto doručenia opraveného tovaru si vyberiete pri zakladaní reklamácie. Výrobok môžeme doručiť na vami vybranú predajňu alebo priamo na Vami udanú adresu.